Már első ránézésre megtetszett az üveg és a csomagolása. Hogy milyen illatokat rejthet, azt persze nem tudhatom, de szimpatikus volt a Mood (hangulat/lélek), Mind (elme) és Body (test) csoportosítás, ami teljes egészében lefedi az embert magát.
Családomat kikészítve a fürdőkád köré legalább 5-6 tusfürdőt szeretek pakolni, és épp a pillanatnyi hangulatom szerint használom az illatokat. Éppen ezért is tetszett meg ez a kollekció, ami csak egy jól kidolgozott tanulmányként készült el az egyik amerikai egyetemen.
A Herbalist&Alchemist egy valóban létező cég, ahol gyógynövényekből készítik el a termékeket, bár sokkal visszafogottabb külsővel csomagolják azokat. Most viszont egy olyan lehetőséget kapott ez a cég, amivel egy teljesen új közönség felé is nyithat. Ha akar...
Rád is hatással vannak az illatok?
Forrás |
0 megjegyzés :
Megjegyzés küldése